17 Ekim 2012 Çarşamba

Aptallar Uçmaz, Sosyal Medya Uçurur!

Aslına bakarsanız bu yazı önce “Atilla Taş’ın Sosyal Medya Üzerinde Etkisi” olarak başladı. Burada size Yam Yam Style’ın üzerimizde yarattığı etkiden ve Atilla Taş’ın kendisiyle dalga geçerek bizleri trollediğinden bahsetmek üzere yazıya başlamıştım.
Atilla Taş’ın Youtube üzerinde yayınladığı Gangnam Style şarkısını çevirdiği Yam Yam Style şarkısı bir anda gündemimize oturdu oturmasına ancak asıl sosyal medyada gündem olan Youtube’da videoun altına Sezer Demir yazılmış şu ileti ve sonrasında gelişenler oldu;
“He is from Greece (beyler iteleyin yunanistana)”
Ve gündemimize bir anda “Yunanistana itelemek” kavramı giriverdi. Türkiye olarak utandığımız herkesi dünya gündeminde Yunanistan’a öteleyerek milli birlik ve beraberliğimizi pekiştirdik, ben konuyla ilgili bir yazı yazıyordum ki aynı saatlerde popçu Doğuş gündemin dümenini bir anda çevirdi ve Pittbull’un şarkısını yorumladığı “Nettin Gari Lo” şaheseriyle sosyal medyayı SALLADI.
Bugün oturup hem Atilla Taş hem Doğuş etkisini değerlendirmek üzere bir yazı yazayım dedim ki  o saatlerde korkulan oldu ve Hilal Cebeci şu tiviti attı;
Hilal Cebeci: çok yakındaaaa geliyorumm @metallica şarkısıyla oleyyyyyyy kıskananlar çatlasın grupla konsere bile çıkıcam

****
Aptallığın sosyal medya üzerinde etkisi üzerine yazı yazmayı bıraktım. Etki ortada, biz eğlenirken başkaları bizimle eğleniyor, ülke olarak çok ağır TROLLENİYORUZ.
Üzgünüm:(