11 Aralık 2013 Çarşamba

Youtube'da En Çok İzlenen Reklamlar - 2013

Reklam ve pazarlama dünyasında 2013 fırtına gibi esti ve geçiyor! 2014 için yeni fikirler stratejiler geliştirmeden önce bu yılın Youtuba'da en en çok izlenen reklamlarına bir göz atalım.
















Dove'un reklamının ardından ağlamadıysak bile kabul edelim içimiz burkuldu. Kadınların kendi güzelliklerinin
ne kadar farkında olmadığını FBI'ın Robot Resim Ressamı (ben öyle diyorum) Gil Zamora'nın katkılarıyla görüyoruz.
Duygusal ve hassas kadın ruhuna dokunan bu reklam Youtube'da 60.474.123 kere izlenmiş.



Pepsi'nin Jeff Gordon ile yaptığı test sürüşü üzerine ne kadar yazsak boş :) Ben izlerken çok güldüm, özellikle satıcının mimiklere dikkat!



Facebook ve akıllı telefon uygulamalarıyla bu sene bol bol "bebek olsam nasıl olurdum" fotoğrafları gördük Evian sayesinde. Bu reklam işin çıkış noktası. Youtube'da 67.200.823 kere izlenmiş. Dikkat "ayyyy çoook şiriiiiin" efekti içerir.



Internet Explorer'ın içine doğmuş 90 kuşağı (Y kuşağı) olarak Internet Explorer'ın reklamını pek beğendik. Nostaljik yanımıza, bam telimize dokundu bu güzel reklam ve 47.961.515 kere Youtube'da bu reklamı izledik.
Ancak hala Internet Explorer kullanmıyoruz.



Ve assolistler en son sahneye çıkar!
THY'nin Kobe ve Messi ile yaptığı "selfie" temalı reklamı Youtube'da 3 Aralık'ta yayınlanmasından bu yana (yaklaşık 10 gün oldu) 97 milyonu aşarak rekora koşuyor.



Youtube'da en çok izlenen reklamlar şimdilik bunlar. 2014'te bizi ne tür reklam oyunları bekliyor bilmiyoruz. Ama yine de hazırız :)
Esen kalın!
Beyrut